26 Mart 2013 Salı

İLK TANIŞMA

Merhaba... HOŞGELDİNİZ sayfama  :)

İlk'ler, başlangıçlar daima heyecan verir bana, bilmiyorum size de oluyor mu ?.

Sizinle tanışmama vesile olan bu ilk yazımda önce nereden başlayacağımı bilemedim çünkü, doğru bir başlangıç her zaman sürekliliği getirir ve bende sizlerle paylaşacağım her  yazının sürekliliği  olsun, bir sonra yazacaklarım merak edilsin,yazdıklarım feyiz versin,kulağınıza küpe olsun,hem eğlendirsin, hem öğretsin hem de düşündürsün,kısaca "içimize yolculuğun" yol haritası olsun istiyorum ve gelin birlikte yeniden keşfedelim içimizdeki hayatın mucizelerini..."sır" diye bir şey kalmasın!..

"SIR" demişken, bahsetmeden geçemeyeceğim. Ankara da Nlp_Yaşam & Rüya koçu çok sevdiğim can arkadaşım Filiz Cansever geçtiğimiz haftalarda "Geçmiş Yaşam Semineri" eğitimi verdi.. hazırlık aşamasında bende yanındaydım.. Benim edebiyatım güçlü olması ve bütünü görme becerim sayesinde (övünmek gibi olmasın  demeyeceğim kusura bakmayın  övünüyorum bu yönümle...Bu narsistlik yani kendini beğenmişlik değil!.. kendimizin yeteneklerimizin farkında olmamızın  ayrıcalığı...  önce biz kendimizi tanıyıp sevmez , kendi değerimizi bilmezsek inanın kimse bilmiyor... çekim yasası unutmayın!... düşüncelerinizde ve davranışlarınızda ne ekerseniz evren onu getiriyor paketleyip önünüze)  her neyse ,eğitim davetiyesinin  slogan ve yazılarının yazılması  görevini seve seve, hatta bayıla bayıla ben üstlendim..Hazırlıklara başlamadan şöyle güçlü bir slogan ve anlamı ifade eden bir söz bulmalıydım.. Sabah çok erken uyandım ve bana ilham vermeleri için Meleklerden yardım istedim çünkü her sözün, sloganın derin bir anlamı olmalı düşündüren, hayat dersi verdiren. Bir anda kulağıma            , " Aynada gördüğün değildir ASLIN!.. Aynanın ardındaki  SIR dır hayatın " sözü fısıldandı..


Evetttt aynaya baktığımızda yansımamızı görürüz sadece ama o yansımayı sağlayan asıl aynanın ardında göremediğimiz "sır" ile kaplı olan malzemedir. Eğer o sır olmasa kendi yansımamızı görme şansımız olamazdı... işte asıl o yansımaya sebep olan  "sır" bizim gerçeğimiz..geçmiş yaşamlarımız, bugünümüz ve yarınlarımızın içimizdeki gerçeğin  perdesi....işte seminerin konusuna tamda cuk oturan bu sözü çok sevdim ve inandım.  Bence siz de zaman  zaman meleklerden yardım isteyin ve  ruhsal rehberlerinize yani içinizdeki sese kulak verin...buradan  yola çıkarak aslında İÇİMİZE YOLCULUK edeceğimiz bileti kesmiş oldum sanırım.

Bizler Allah'ın yarattığı muhteşem Ruhsal ,bedensel ve düşünebilen zeki varlıklar olarak tabiri caizse at gözlüklerimizi ,hatta mümkünse pembe gözlüklerimizi çıkartıp hayatın gerçeklerini daha net bir şekilde görebilelim.
Hayat amacımızı öğrenmenin  tek bir yolu var önce KENDİMİZİ TANIMAK Sizce mucizeleri dışarıda değil ,!içimizde aramanın zamanı gelmedi mi ? Geldi de geçiyor diyorsanız, o zaman yerinizi ayırtın, biletinizi alın ve kemerlerinizi bağlayın harika bir keşfe çıkıyoruz haydi bakalım sıkı tutunun..İÇİMİZE YOLCULUK başlıyor.

Simay SU




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder